úterý 12. února 2013

Úvodní článek aneb všechny Vás tu vítám!! :))

Ahoj!
Rozhodla jsem se k velkému kroku. Uvažuju o tom asi 3 roky a dnes přišel den D. Vedlo mě k tomu asi to, že jsem před chviličkou dokoukala film THE COLLECTION (2.díl Collectora) a jsem tak moc plná dojmů, že jsem se rozhodla, že vést "jenom" FB stránku o hororech (mimochodem můžete dát like, díky :P) mi prostě nestačí.

The Collection - scéna s pavouky
Takže jdu do toho. Zakládám pořádný blog o hororech. A jsem vážně zvědavá na to, jak mi to půjde. Každopádně do toho chci jít pěkně naplno. Možná znáte můj knižní blog, kam nahrávám i videa. Uvažuju o tom, že videa budu nahrávat i sem, každopádně.. No, uvidíme. Ještě to promyslím :D

Samozřejmě nemám ráda jenom horory. Ale nebudu Vám lhát - ráda se bojím a hororů jsem už viděla moc. Nemám ráda mučení a krev, jde mi spíš o tu atmosféru. Z vytvoření tohoto blogu mám momentálně obrovskou radost a jsem plná nápadů a chtěla bych toho strašně moc zrealizovat. Hlavně bych chtěla vytvořit místo, kam by se lidé rádi vraceli a kde by třeba našli tip na fajn film u kterého se budou bát. Ááá... tak moc bych chtěla, aby mi to vyšlo!! :) Ale kdo si počká, ten se dočká.. a hlavně pokud se budu snažit, třeba se mi to vážně podaří :-))
The Strangers a nejvíc mrazivá hororová hláška všech dob!

Já se koukám na horory většinou s mamkou. Někdy i sama, ale nejčastěji je to s ní. Třeba teď jsem se asi 3-4 měsíce na horory skoro vůbec nekoukala.. ale teď mě to opět chytlo :D

To je asi vše, co jsem chtěla napsat na úvod.. Jsem fakt zvědavá, jestli sem někdo bude chodit. V mém okolí totiž moc lidí horory rádo nemá. Třeba moje babička.. ale to už je jiná kapitola :P

Uvidíme, jak se mi tu bude dařit a jak to půjde. Každopádně se na všechno moc těším!! :))

2 komentáře:

  1. Super nápad, určitě sem budu chodit! :) A pokud jsi neviděla Sinister, tak moc doporučuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sinister se chystám!! :) A díky moc za komentář, potěšil mě!! :)

      Vymazat

Ahoj! Předen Ti moc děkuji za komentář, dělá mi to radost :)