neděle 31. března 2013

Závrať - recenze


posterDobrodružný / Horor / Thriller
Francie, 2009, 90 min
Skupina přátel se rozhodne navštívit terén, který byl pro veřejnost uzavřen. Stezky se nacházejí vysoko v horách. Je tu však ještě něco nebezpečnějšího než samotný výstup. Skupinka zjistí, že v horách nejsou sami. Dobrodružství se promění v noční můru.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tak a je tu moje první videorecenze.. a nic moc.. Příště to zkusím udělat lépe!! :) K tomu všemu youtube mi odmítlo video nahrát, takže jsem to musela hodit na stream.. příště to budu muset udělat jiným stylem :/ možná video ještě jednou přetočím.. uvidíme..





6 komentářů:

  1. Skvělá recenze!! :) O tomto filmu jsem už slyšela, ale mám radši takové psycho horory, než typické zabíjení... třeba, když jsou ve filmu duchové, tak se bojím ja něco... :D Možná se k filmu někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na tvoje recenzi jsem se ted na to dodívala. Musím říct, že jako film dobře zpracované, ale moc mi to nepřišlo jako horor. Spíše smutné, že je to podle skutečné události. A to Chorvatsko miluju!♥ No... trochu strašidelné, že ten Antony se ztratil a je možné, že se z něj stalo tohle. I když jsem nepochopila, proč to těm lidem udělal.. Pěkná recenze, těším na další!:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná videorecenze! Těším se na další :)
    Film si určitě někdy pustím. Jdu si ho zapsat do seznamu na blogu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze:) baví mě sledovat tvůj blog!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zajímavý nápad s tím videem..líbí se mi to :) a ten film si musím stáhnout! vypadá hoodně dobře :D

    OdpovědětVymazat

Ahoj! Předen Ti moc děkuji za komentář, dělá mi to radost :)