pondělí 18. března 2013

The Collection - rozhovor s Emmu Fitzpatrick (Elena) a Joshem Stewartem (Josh)!!

Ležím doma nemocná v posteli, nemůžu natáčet videa (to ale přijde, nebojte!) a tak aspoň napíšu článek, na který se chystám už dlouho :)) No nebo ho spíš přeložím a doplním nějakými drobnostmi. Já a angličtina nejsme zas takoví kamarádi, ale našla jsem v sobě veškerou sílu a článek se pokusila co nejlépe přeložit (ok, přiznávám, kámoš google trošku pomohl :P).

Dnes přidám rozhovor k filmu Collection. Film jsem viděla a musím říct, že je NAPROSTO super! Už brzo na něho bude videorecenze :)) První dílu filmu se jmenuje Collector. Já si oba dva tyto filmy zamilovala a na druhý díl jsem čekala 2 roky. Ale dočkala jsem se :) Tento rozhovor je s dvěma hlavními herci - představitel Arkina - Josh Stewart (můj moooc oblíbený herec, sympaťák!!) a Eleny (Emma Fitzpatrick). No.. dost mého povídání a tady je slíbený rozhovor :))

Arkin (vlevo) je prostě nej hororový (kladný) hrdina!!
Na film jsem se díval včera a opravdu jsem si ho užil.
Emma: Skvělé!
Josh: Děkujeme.

Scéna s pavouky... chtěli byste tohle zažít? Já ne!!

Film vypadá jako opravdu náročný pro Vaši fyzičku. Byly v něm nějaké scény, které Vás opravdu vyčerpaly?

Emma: Myslím, že Joshovy byly hodně náročné. Ty moje byly náročné spíš z psychického hlediska.. ale jo, některé bojové scény byly hodně těžké.
Josh: Jo.. když podepíšeš smlouvu a začneš točit, musíš s tím počítat. Den ke dnu je to těžší a těžší. I když jsi každý den čím dál tím víc unavený, nezastaví Tě to. Víš, že to musíš dokončit, že to chceš dokončit. Není úniku, musíš do toho dát všechno.

Joshi, hrál jsi v prvním díle (The Collector). Můžeš nám říct jestli byly nějaké rozdíly mezi těmito dvěma filmy?
Josh: V podstatě jsem to byl jen já a Sběratel. Byli tam i jiní lidé, rodina - to víte, ale stejně - šlo hlavně o mě a o něho. Ani jsme nemluvili. Šlo o to, že já jsem ze začátku nevěděl o něm a on o mně. Pohybovali jsme se po domě a byla to taková hra na kočku a myš. Byly tu rvačky, boj, velmi specifické scény. V druhém díle už bylo víc postav.
Josh Stewart

Josh Stewart

Emmo, Ty jsi přišla jako úplně nová postava a musím se přiznat, že Elena mi byla od začátku sympatická. Zahrála jsi ji velmi reálně, jako by úplně žila. Jak se Ti to povedlo?
Emma: Myslím, že publikum u Eleny ocení především to, že vidí, jak by se zhruba choval normální člověk v tak hrozné situaci. Elena je normální holka, žádná přehnaně velká hrdinka. Nemá žádné zvláštní dovednosti a na nic si nehraje. Myslím, že byla docela chytrá a hlavně že měla obrovskou vůli k tomu, aby přežila. Možná jsem ji zahrála reálně proto, že jsem si já sama představovala, jaké by to bylo, kdybych se ocitla v takové situaci. Dostat se do takové situace- z toho máme všichni strach. 
Josh: Myslím, že Elena byla chytrá hodně. Nebylo lehké hrát ji, ale Emma to zvládla skvěle.

Utrpěli jste při natáčení nějaká zranění?
Josh: Vykloubil jsem si rameno a palec na ruce. S tím ale herec musí počítat. Když si přečte takový scénář, jaký má Collection, tak ví, jaké scény bude točit.
Emma Fitzpatrick

Emma Fitzpatrick

Díváte se rádi na horory?
Josh: Nene, nejsem hororový fanoušek.
Emma: Já se dívám jedině s prsty přes oči (smích)

A na závěr trailer na Collection :) Pokud jste ještě neviděli, určitě koukněte!!


2 komentáře:

  1. Hezký rozhovor :)
    já jsem - opět na doporučení z tvého blogu - viděla The Collector a do Joshe se po tom filmu úplně zbláznila ! :D Film pekelná vyvražďovačka, ale opravdu se mi to líbilo ! :)
    A na The Collection se děsně nechci koukat, protože mě děsí ta scéna s těmi pavouky už jenom takhle na obrázku.. fuj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. že je Josh úplně super!! A jako Arkina ho miluju!! :)) Lepšího herce vybrat nemohli :))
      a na dvojku se určo koukni, je skvělá!

      Vymazat

Ahoj! Předen Ti moc děkuji za komentář, dělá mi to radost :)